پرسش های پرتکرار

از نظر موضوعی، پردیس در تمام حوزه های علم توسعه انسانی وارد می شود زیرا ما برای کمک به رفع موانع رشد و توانمند ساختن افرادی که خواستار خودشکوفایی هستند عمل می کنیم. طبقه بندی موضوعی خدمات و محصولات پردیس در نوار بالای صفحه سایت و در لایه های زیرین آن معرفی شده است. از نظر هدف، موضوعات در 3 دسته کلی قرار می گیرند که عبارتند از:

  • خدمات و محصولات مرتبط با آموزش
  • خدمات و محصولات مرتبط با توسعه فردی
  • خدمات و محصولات مرتبط با مشاوره

از نظر قالب و شکل ارائه نیز خدمات و محصولات پردیس به سه شکل: 1) محتوای نگارشی؛ 2) پادکست؛ و 3) ویدیو تهیه می شود.

با توجه به گستردگی موضوعات توسعه انسانی از یک سو، و دقت و وسواس هیئت علمی پردیس توسعه انسانی در انتخاب دقیق موضوع و تولید بهترین محصول از سوی دیگر، فرایند طراحی، اجرا و تولید محصولات پردیس به زمان‌بر بوده و به مرور در سایت اضافه می‌شود.

بسته آموزشی اصلی‌ترین محصول پردیس است که وجه آموزشی آن بر دو وجه توسعه‌ای و مشاوره‌ای غلبه دارد. چکیده دانش، تجربه، و جمع‌بندی یکی از موضوعات مرتبط با توسعه فردی است که توسط استادان پردیس توسعه انسانی طراحی، تهیه، و تولید شده‌است و به صورت یک مجموعه منظم، علمی و قابل اعتماد در اختیار شما قرار می­گیرد. معمولا بسته‌های آموزشی پردیس توسعه انسانی، به شکل ویدیوی آموزشی تهیه می‌شوند که یکی از محصولات پر کار و پر هزینه حوزه آموزش در فضای اینترنت است. برای تهیه یک بسته آموزشی تیم بزرگی از گروه‌های حرفه‌ای در پردیس توسعه انسانی فعالیت دارند که آن‌ها را می توان به 3 گروه اصلی تقسیم کرد: 1) متخصصان زبده، و استادان دانشگاه‌های برتر، که محتوای هر بسته را به کمک آخرین منابع علمی روز طراحی و تنظیم می‌کنند؛ 2) طراحان آموزشی، سناریو نویسان، و ویراستاران که به متن قالب آموزشی می‌دهند تا یادگیری آن برای شما آسان‌تر باشد؛ و 3) فیلمبرداران، تدوینگران ویدیو و مهندسان کامپیوتر که ویدیو را برای بارگذاری و عرضه در وبگاه پردیس آماده می‌کنند.

شما به خوبی می‌دانید که آموزشِ خوب هزینه دارد؛ به همین دلیل، شرکت‌ها و انجمن‌هایی که در سطح دنیا، به طراحی، تهیه و عرضه آموزش می‌پردازند، به ازای هزینه‌های سنگین انسانی و مادی که برای تهیه هر یک از این بسته‌ها تقبل می‌کنند، ناگزیر از قیمت‌گذاری بر محصولات خود هستند. آنچه در پردیس توسعه انسانی ملاک عمل است، تولید محصولات یادگیری معتبر و قابل اعتماد است، که این ادعا به کمک بهترین استادان دانشگاه‌های کشور و دنیا مطرح می‌شود. با وجود این پردیس به ازای تولید چنین محصولاتی، هدف سودآوری را تعقیب نمی‌کند، بلکه قیمت‌گذاری محصول با تاکید بر سیاست «سود حداقلی، اثرگذاری حداکثری» انجام می‌شود. علاوه بر این به سادگی روشن است که بسیاری از محصولات پردیس توسعه انسانی، رایگان عرضه شده و خواهد شد.

پرداخت برای آموزش خود و فرزندانمان، هزینه نیست؛ پرسودترین سرمایه‌گذاری است.

وجه نوآورانه محصولات آموزشی پردیس، در تعاملی بودن آن است. از نگاه ما، آموزش و فرایند یاددهی-یادگیری، مستلزم تعامل و کنش و واکنش است. ممکن است شما در ده‌ها ساعت برنامه آموزشی شرکت کرده و گواهینامه دریافت کرده باشید اما پس از پایان دوره و یا مدت کوتاهی پس از آن، همه یا بخش قابل توجهی از مطالب را فراموش کرده باشید. از نگاه مربیان بزرگ و متخصصان روان شناسی یادگیری، یک دلیل اصلی برای این امر، در یک جانبه بودن تدریس و آموزش است. ایجاد بستر تعامل در محصولات آموزشی پردیس، در فضای اینترنتی و در یادگیری‌های الکترونیکی، امری دشوار، پیچیده و پرهزینه است که پردیس آن را تقبل کرده است.

در اساسنامه پردیس توسعه انسانی به عنوان یک شرکت دانش بنیان آمده است که: چشم انداز پردیس توسعه انسانی، پیشگامی در ارائه خدمات نوآورانه و بومیِ توسعه انسانی، بر مدار اخلاق و نفع عمومی است. راهبرد پردیس، به کارگیری خلاق روش‌ها و فنون کمک به انسان، برای رفع موانع رشد و ایجاد فرصتی است که هر انسان بتواند استعدادها و ظرفیت‌های خدادادی خود را بشناسد و به طور کامل از آن‌ها بهره بگیرد.

همه ما وظیفه داریم به قدر توان و تخصص خود نگذاریم که انسان‌ها، تحت هر شرایطی از رشد و توسعه فردی خود عقب بمانند.

پردیس توسعه انسانی می‌کوشد تا اثربخش ترین روش آموزش را در تولید و عرضه محصولات خود در نظر بگیرد. این ویژگی برای هر بسته با توجه به نوع آموزش و تکالیفی که احتمالا در آن پیش‌بینی شده،، در دوره زمانی بین 1 تا 3 ماهه در نظر گرفته شده است.

پاسخ منفی است. پس از مهلت تعیین شده؛ هر ویدیو از وضعیت تعاملی یادگیری خارج می‌شود و به عنوان محتوای یک طرفه در اختیار شما خواهد بود.

از نگاه ما، ندانستن موضوعی بهتر از دانستن آن به صورت ناقص یا غلط است. پردیس در آموزش‌های خود بر روی دو رمز موثر در یادگیری حساس است: «کیفیت» و «اصالت». به اتکای تیمی از بهترین استادان دانشگاه‌های برتر ایران و دنیا، آموزشی را تدارک می‌بینیم که در تمام مراحل طراحی، تولید و عرضه بر استانداردهای آموزشی تاکید و توجه دارد. شما محصولی را می‌خرید که با مشارکت متخصصان زبده آموزش، توسعه و مشاوره، تهیه شده است. کسی که در دنیای امروز حاضر است به خودشکوفایی و رشد خود توجه و برای آن وقت و انرژی صرف کند، به طور قطع تفاوت در ارزش دو محصول را به خوبی درک می‌کند و آگاهانه دست به انتخاب می‌زند.

برای کمک به شما در این زمینه دو پیشنهاد داریم؟

  • در مواردی که برای هر موضوع آموزش، توسعه یا مشاوره، تست یا آزمونی وجود دارد، از آنجا شروع کنید. نتیجه تست با اطمینان شما را به سمت نوع خاصی از محصولات پردیس که بیشترین تناسب را با نیاز شما داشته باشد رهنمون می‌شود.
  • از مشاوران ما بپرسید. با استفاده از امکان ارتباط گیری با پشتیبانان رشد و توسعه فردی، نیاز خود را اعلام و نظر مشورتی متخصصان ما را دریافت کنید.

در دنیای گسترده و بی‌انتهایی که اینترنت برای انسان‌ها ساخته است، راه‌های مختلفی برای تشخیص خوب از بد یا قوی از ضعیف وجود دارد.

بزرگترین سرمایه و مزیت رقابتی پردیس توسعه انسانی، هیئت علمی و تیم تخصصی آن است. اسامی اعضای اصلی تیم ما از طریق نوار بالایِ صفحه اصلی وبگاه قابل دسترسی است: آن را با دقت ببینید و در اینترنت درباره آن‌ها جستجو کنید و نسبت به وقت و هزینه خود، صبور و مطمئن باشید. 

در آینده یکی از طرح‌های پردیس، ارائه خدمات توسعه‌ای و مشاوره‌ای به صورت حضوری خواهد بود.

پاسخ مثبت است. این امکان را در زیرمنوهای نوار بالای صفحه اصلی مشاهده می‌کنید.

به زودی باشگاه پردیس راه اندازی و از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

Translate »