همکاری با پردیس

چرا می‌توانم به همکاری با پردیس توسعه انسا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی فکر کنم؟

همه کسانی که به مفاهیم خودشکوفایی و توسعه فردی توجه دارند، مورد توجه و احترام پردیس توسعه انسانی هستند. پردیس می­‌تواند خانواده بزرگی از چنین گوهرهای گران قیمت انسانی را به روشی توسعه آفرین گرد هم جمع کند. اگر شما هم علاقه دارید تا به اتکای دانش، مهارت و توانایی های خود، به سایرین کمک کنید تا استعدادهای خدادادی­‌شان را بشناسند و تا بالاترین حد ممکن رشد دهند، شریط اولیه برای همکاری با پردیس را دارا هستید.

همکاری با پردیس چه مزیتی برای من دارد؟

همه ما انسان ها در طول زندگی، با موقعیت های متفاوتی برای اقدام و اثرگذاری رو به رو هستیم. هرچند راه هایی که انتخاب می کنیم، در آغاز با هم متفاوت است، اما در پایان، بسیاری از راه ها به این نتیجه ختم می شود که: “کار خوب آن است که ارزش اضافی ایجاد کند و به ارزش من بیفزاید”. در پردیس می‌­توانیم از طریق تولید محصولات و ارایه خدماتِ آموزش، توسعه، و مشاوره در حوزه تخصص و شایستگی خود، ارزش اضافی ایجاد کنیم و از حقوق و مزایای آن برخوردار شویم. به­‌علاوه، در این فرایند، خودِ ما نیز در حال رشد و توسعه هستیم. فضای ساختاری و ذهنی پردیس، بر شفافیت، اعتماد متقابل، و رشد مستمر استوار شده است.   

در چه زمینه‌­هایی می­‌توانم با پردیس توسعه انسانی همکاری داشته باشم؟

از نظر موضوعی، پردیس در زمینه­‌های کلیدی توسعه انسانی وارد می­‌شود زیرا رشد و توانمند ساختن افرادی که خواستار خودشکوفایی خود هستند، دارای الزامات بسیار زیاد و متنوعی است. به دلیل این گستردگی، و به منظور پرهیز از پراکندگی نظری و ذهنی، از طبقه‌بندیِ موضوعی خدمات و محصولات پردیس استفاده کرده‌­ایم. در ساختار پردیس، موضوعات توسعه انسانی در 3 دسته کلی قرار گرفته‌­اند که عبارتند از:

خدمات و محصولات مرتبط با آموزش

خدمات و محصولات مرتبط با توسعه

خدمات و محصولات مرتبط با مشاوره

از نظر قالب و شکل ارایه نیز، خدمات و محصولات پردیس به سه طبقه: 1) محتوای نگارشی؛ 2) پادکست؛ و 3) ویدیو تقسیم می­شوند.

از این رو، خواه به ­عنوان تولید‌ کننده محتوی، خواه تولیدکننده پادکست، و یا تولید کننده ویدیو در موضوعات سه گانه کلی و زیرمجموعه گسترده آن‌ها که در صفحه اصلی (خانه) وبگاه پردیس قایل مشاهده است، امکان و فرصت همکاری وجود دارد.

آیا برای همکاری با پردیس باید عضو هیئت علمی باشم؟

همه ما می‌­توانیم به خودشکوفایی و توسعه انسانی کمک کنیم اما به ­طور طبیعی افرادی که دارای شایستگی­‌های تخصصی در زمینه‌­هایی مانند آموزش، روانشناسی، مدیریت، هنر، ارتباطات، زبان­های خارجی، و رشته­‌های تخصصی نزدیک هستند، اثرگذاری بیشتری خواهند داشت. در پردیس، مقطع تحصیلی، مدرک دانشگاهی، حرفه و حتی تجربه، در اولویت دوم قرار دارد. همکاری با انسان­ هایی که مایلند با کمک به رشد دیگران، رشد بیشتری پیدا کنند، اولویت ما است.

برای همکاری چه فرایندی طی می‌­شود؟

فرم همکاری از طریق صفحه اینترنتی پردیس توسعه انسانی تکمیل و ارایه می­‌شود. درخواست دریافت شده در کمیته منابع انسانی پردیس بررسی و ظرف 10 روز کاری پاسخ داده می­‌شود.

همکاری با پردیس برای من چه آوردۀ عینی خواهد داشت؟

بسته به نوع، میزان و کیفیت محصول یا خدمتی که توسط شما خلق و عرضه می‌­شود، بهره‌ای که از همکاری با پردیس ایجاد خواهد شد، متفاوت است. به طور معمول، آورده مالی، به آن دسته از محصولات یا خدماتی تعلق می‌­گیرد که قابل فروش باشد و به فروش برسد. در مورد سایر محصولات و خدمات، آورده­‌ها طیف گسترده‌­ای را شامل می‌­شوند که برخی از آنها عبارتند از: ارتقای سرمایه اجتماعی، عضویت رایگان در باشگاه پردیس، عضویت در سایت و بهره ­برداری از برخی محصولات یا خدمات، تکمیل و تقویت رزومه، شرکت رایگان در گردهمایی و بازدیدها، عرضه محصول به نام شما از طریق یک مجموعه معتبر دانش بنیان.     

چگونه می‌توانید در تامین محتوا‌های پردیس سهیم باشید؟

همکاری به عنوان استاد

تولید محتوا پادکست

تولید محتوا ویدئویی

تولید محتوا متنی

Translate »