قوانین و مقرات

  1. در پردیس توسعه انسانی به جز فایل‌های رایگان که در قالب ویدئوهای انگیزشی، پادکست و متن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. سایر محصولات قابل فروش، به صورت درس های‌متنی، پادکستی و یا دوره آموزشی در قالب ویدئو عرضه می شود.

  2. هزینه و تعرفه‌ی اعلام شده برای هر بسته،صرفاً برای یک نفر در نظر گرفته شده است. بنابراین نباید یک اشتراک توسط بیش از یک نفر استفاده شود.

  3. اعضای خانواده پردیس با پرداخت مبلغ یک محصول، حق دسترسی به آن را به دست می‌آورند. حق دسترسی به معنای حق مالکیت نیست. بنابر این هرگونه استفاده و نقل مطالب و درس‌های پردیس در فضاهای بیرون پردیس،‌ به هر شکل و با هر عنوان تخلف و مستلزم پیگیری قانونی خواهد بود.

  4. پردیس توسعه انسانی مطلقا اجازه آلوده شدن گفتگوها به تعصبات نژادی و قومی و یا مباحث سیاسی را نمی‌دهد.

  5. پردیس در تلاش است تا به پشتوانه آکادمیک راهبرهای آن به منابع معتبر و مطالعات و تحقیقات علمی تکیه کند. انتظار ما این است که شما هم به سهم خود، به سخن گفتن دقیق و علمی متعهد باشید تا در کنار هم بتوانیم مسیر رشد و یادگیری را بهتر طی کنیم. تیم پشتیبانی پردیس هر زمان تشخیص دهد که حتی یکی از این اصول محقق نشده‌اند، به منظور رعایت حقوق دیگران دیدگاه‌های ثبت‌شده را حذف می نماید.

  6. در صورتی که فردی نام کاربری نامتعارف یا نامناسب برای خود انتخاب کند، پردیس این حق را برای خود محفوظ می‌داند که به تشخیص خود، اشتراک او را تا هر زمان که صلاح بداند، تعلیق کند.

  7. بخشی از سوال‌ها و ابهام‌هایی که ممکن است برای اعضای باشگاه پردیسی شو مطرح شود،‌ در قالب سوالات متداول ثبت شده و پاسخ آن‌ها در دسترس شماست. در زمان مناسب پرسش ها و پاسخ‌های این بخش را مرور کنید.

  8. به دلیل حفظ حریم شخصی مدرسان و مشاوران، اطلاعات تماس آن‌ها (ایمیل و شماره همراه) محرمانه است و پردیس امکان ارائه اطلاعات آنان به مخاطبان را ندارد. با توجه به رویکرد تعاملی پردیس در برگزاری دوره های آموزشی ارتباط با مدرسان از طریق ایمیل و یا پشتیبان فضای مجازی پردیس امکان پذیر بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گویی به مخاطبان انجام خواهد گرفت.

  9. محصولات فیزیکی فروشگاه پردیس پس از 48 ساعت از ثبت سفارش محصول و تایید آن، از طریق پست و بر اساس آدرس ثبت شده هنگام خرید برای خریدار ارسال می‌گردد. پس از تحویل بسته به پست کد مرسوله جهت پیگیری های بعدی در قالب پیامک و ایمیل در اختیار خریدار قرارمی‌گیرد. با توجه به اینکه محصولات فروشگاه پردیس تنها جهت رفاه حال مخاطبان و دسترسی به محصولات با کیفیت آموزشی با قیمت مناسب ایجاد شده است، امکان استرداد کالا پس از ارسال وجود ندارد.

  10. چنانچه در فاصله بین ثبت سفارش و ارسال محصول خریدار از خرید خود منصرف شود، می تواند با ثبت پیام در قسمت پشتیبانی سایت و درج کد سفارش و درخواست خود جهت مرجوع کردن وجه پرداختی اقدام نماید. پس از ثبت درخواست خریدار مبنی بر استرداد وجه پرداخت و تایید شده، پشتیبانی پردیس در ساعت اداری (8 تا 15) با خریدار تماس گرفته و پس از احراز هویت شخصی خریدار، وجه مورد نظر به شماره حساب بانکی که وجه را پرداخته است، عودت خواهد شد.

  11. دوره های خریداری شده الکترونیکی با توجه به دسترسی کاربر به محصول بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان استرداد ندارند.

  12. در صورت طرح هرگونه سوال و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات خود می توانید در قسمت «تماس با ما» پردیس توسعه انسانی با ما در ارتباط باشید.

Translate »